VEELGESTELDE VRAGEN
Verzending en Traceerinformatie
Zodra uw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, ontvangt u een e-mail met de traceerinformatie*
De traceergegevens zullen binnen 24-48 uur worden geactiveerd door de koerier*.
Klik op de link in de e-mail om de laatste updates over de levering van uw pakket te bekijken.
Leveringsproblemen:
Als er zich problemen voordoen met de levering van uw bestelling, raadpleeg dan de sectie "Problemen met levering" hieronder.
Let op: vergeet niet ook uw spamfolder te controleren voor de verzendbevestiging.
In drukke periodes kan het langer duren voordat de koerier uw traceergegevens activeert.
Retourzendingen en Omruilingen
Na ontvangst van uw retourzending bij The Señor, wordt uw omruiling binnen 3-6 werkdagen verwerkt en verzonden.* Zodra uw retourzending is verwerkt, sturen wij u een e-mail met de nieuwe trackinginformatie. Deze bevat de verwachte leverdatum voor uw ruilartikel, die u kunt volgen via de bijgevoegde traceergegevens.
Belangrijke Opmerkingen:
- Wij sturen geen aparte bevestiging van de ontvangst van uw retourzending.**
- Uw retour wordt eerst gecontroleerd op kwaliteit voordat deze verder wordt verwerkt.
- Indien het geretourneerde artikel niet meer op voorraad is, wordt u onmiddellijk geïnformeerd.
- Als er een prijsverschil is, wordt dit opgelost door een betalingsverzoek te sturen of door het verschil aan u terug te betalen.
- Alle terugbetalingen worden verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode.
Let op: in geval van piekperiodes kunnen de verwerkingstijden langer duren.
Controleer uw trackinggegevens om te zien of uw pakket succesvol is ontvangen door The Señor. Wij kunnen geen details verstrekken voordat uw pakket volledig is verwerkt.
Zodra uw retourzending bij The Señor is ontvangen, wordt uw terugbetaling binnen 3-7 werkdagen* gestart. Uw retour wordt eerst verwerkt voordat de terugbetaling wordt ingediend. De verwerkingstijd bedraagt ongeveer 3-7 werkdagen. U ontvangt een notificatie van de terugbetaling zodra uw pakket is verwerkt.
Belangrijke informatie:
- Wij sturen geen bevestiging van de ontvangst van uw retourzending.**
- Gedurende de verwerking wordt uw retourzending onderworpen aan een kwaliteitscontrole.
- Zodra de terugbetaling is gestart, zult u het bedrag snel op uw account zien.
- Alle terugbetalingen worden uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode.
Let op: in geval van uitzonderlijke piekperiodes kunnen de verwerkingstijden langer zijn.
Zodra u de bevestigingsmail van uw bestelling heeft ontvangen, kunnen uw bestel- of adresgegevens niet meer worden aangepast. Wij werken samen met een geautomatiseerde distributiepartner om een snelle levering te garanderen, waardoor bestellingen vrijwel direct worden verwerkt.
Als u een fout heeft gemaakt in uw adresgegevens, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zendingen zijn verzekerd. *Als uw bestelling langer onderweg is dan aangegeven, raden wij aan om uw trackinggegevens te controleren.
- Verzendstatus: Geleverd
Als de trackinggegevens aangeven dat het pakket is afgeleverd, adviseren wij u vriendelijk om uw huisgenoten en/of buren te vragen of zij het pakket in uw naam hebben ontvangen. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij starten een onderzoek bij de verzendmaatschappij, wat tot twee weken kan duren. Gemiddelde oplostijd: 4 dagen. - Verzendstatus: Geen updates / foutcode
Als de trackinggegevens enkele dagen (5-10) niet zijn bijgewerkt of een foutcode wordt weergegeven, neem dan contact op met de verzendmaatschappij. Onze klantenservice kan ook een onderzoek starten bij de verzendmaatschappij. Dit onderzoek kan tot twee weken duren. Gemiddelde oplostijd: 3 dagen. - Verzendstatus: Teruggestuurd naar afzender
Als de gegevens aangeven dat het pakket is teruggestuurd naar onze distributiepartner, adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Wij onderzoeken waarom het pakket is teruggestuurd en zullen het opnieuw naar u verzenden.
Belangrijke informatie:
Indien de klant onjuiste adresgegevens heeft ingevoerd, zijn wij niet aansprakelijk voor pakketten die op een verkeerd adres zijn afgeleverd of die verloren zijn gegaan bij de verzendmaatschappij.
Betaalmethodes:
Wij accepteren de volgende betaalmethodes: Visa, MasterCard, American Express, Maestro, PayPal, iDEAL, Bancontact, SOFORT, Belfius, KBC/CBC (Cartes Bancaires), Giropay en EPS.
Veilig winkelen:
Om ervoor te zorgen dat uw winkelervaring zowel veilig als eenvoudig is, maakt The Señor gebruik van Secure Socket Layer (SSL) technologie om uw gegevens te beveiligen. Deze technologie versleutelt en beschermt de informatie die u via het internet verstrekt. Wanneer SSL actief is, ziet u een klein hangslotje linksboven op uw scherm. U kunt op dit icoontje klikken voor meer informatie over SSL. Daarnaast zult u merken dat de URL bovenaan de browser begint met 'https:' in plaats van 'http:'. Dit betekent dat u zich in een beveiligde modus bevindt.