RUILEN & RETOURNEREN
Pas uw aankoop in het comfort van uw eigen huis
Winkel gerust, wetende dat ons retour- en ruilbeleid eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. U kunt artikelen ruilen of terugsturen voor een terugbetaling of tegoedbon.
14 dagen ruil- en retourtermijn
De retourzending moet binnen 14 dagen na ontvangst worden gestart. De verzendtijd van de retourzending telt niet mee in het retourtermijn.
Retourneren is GRATIS als u binnen 2 dagen na ontvangst van uw aankoop terugstuurt.
Als u het pakket binnen 2 dagen retourneert, vergoeden wij de verzendkosten van de retourzending.
Retourzendingen tussen de 3 en 14 dagen zijn voor eigen rekening. Als u tussen 3 en 14 dagen retourneert, worden de verzendkosten van de retourzending gecrediteerd op uw volgende bestelling(en).
U kunt een retourlabel kopen en een ophaal- of wegbrengservice regelen tegen aantrekkelijke tarieven.
Bij ruilen sturen wij het nieuwe product altijd GRATIS naar u toe.
Voorwaarden:
- Stuur de producten terug in de staat en op de manier waarop u ze graag zou ontvangen.
- De artikelen moeten nieuw, ongebruikt en met alle The Señor-labels nog bevestigd zijn.
- Dozen, (schoen)zakken, labels en kaartjes moeten bevestigd en/of meegestuurd worden. De verpakking maakt deel uit van het product.
- Schoenen moeten op tapijt worden gepast totdat u zeker weet dat u ze wilt houden.
- Zwemkleding moet over ondergoed worden gepast.
Stuur alle artikelen die u wilt retourneren in één zending om de verwerking zo snel mogelijk te laten verlopen.
Belangrijke informatie:
Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren als het artikel tekenen van gebruik of slijtage vertoont of op enige andere manier is veranderd ten opzichte van de oorspronkelijke staat. In dat geval kan het zijn dat we geen terugbetaling doen of het terugbetalingsbedrag verminderen. Ongeaccepteerde retourzendingen kunnen op kosten van de klant naar de klant worden teruggestuurd.
Shop in het comfort van je eigen huis
Winkelen bij The Señor betekent gemak en zekerheid, met een eenvoudig retour- en ruilbeleid. Je kunt artikelen ruilen of retourneren voor een terugbetaling of een tegoedbon, zonder zorgen.
14 dagen voor ruilen of retourneren
Je hebt 14 dagen na ontvangst om je retour in gang te zetten. De verzendtijd voor de retourzending telt niet mee in dit termijn.
Koop een retourlabel en kies een voordelige ophaal- of wegbrengservice. De kosten voor de retourzending worden verrekend met je volgende bestelling(en). Bij ruilen sturen we het nieuwe product altijd GRATIS naar je toe.
Voorwaarden:
- Zorg ervoor dat de artikelen in dezelfde staat terugkomen als waarin je ze ontvangen hebt.
- Artikelen moeten ongebruikt en met alle The Señor-labels onbeschadigd worden teruggestuurd.
- Dozen, (schoen)zakken, labels en kaartjes moeten intact zijn en worden meegezonden, aangezien de verpakking deel uitmaakt van het product.
- Schoenen dienen enkel op tapijt te worden gepast totdat je zeker weet dat je ze wilt houden.
- Zwemkleding dient over ondergoed gepast te worden.
Stuur alle artikelen uit dezelfde bestelling in één keer terug om een snelle verwerking van je retour te garanderen.
Belangrijke informatie:
We behouden ons het recht voor om een retourzending te weigeren als het artikel tekenen van slijtage vertoont of gebruikt is, of als het op enige manier is aangepast ten opzichte van de oorspronkelijke staat. In dat geval kan het zijn dat we de terugbetaling verlagen of helemaal niet vergoeden. Ongeaccepteerde retouren kunnen op kosten van de klant teruggestuurd worden.
IK WIL RUILEN
Ruilen binnen 14 dagen na ontvangst
Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling om artikelen te ruilen. Bij een ruil sturen wij de vervangende artikelen altijd kosteloos naar je toe. Retourneer je de artikelen binnen 2 dagen na ontvangst, dan vergoeden wij de retourverzendkosten tot €5,95. Je ontvangt een melding zodra je ruilartikel onderweg is naar je. Het nieuwe pakket wordt verzonden naar het adres dat je bij je oorspronkelijke bestelling hebt opgegeven. De verwerking van je ruiling neemt maximaal 5 dagen in beslag nadat we je retourzending hebben ontvangen.
Hoe werkt het ruilen?
Stap 1: Vraag je ruil aan via ons Retour- en Ruilportaal. Vul je bestelnummer en e-mailadres in en kies de artikelen die je wilt ruilen.
Stap 2: Open je e-mail en volg de link naar de retourinstructies. Koop via Returnista je retourlabel tegen aantrekkelijke tarieven en kies een lokaal afhaalpunt of regel een ophaaldienst voor je pakket.
Stap 3: Verstuur het pakket naar de bezorgdienst (afleveren of ophalen). Vergeet niet de pakbon toe te voegen aan de doos met de artikelen die je wilt retourneren.
Snel ruilen?
Wil je de ruiling sneller laten verlopen? Plaats dan een nieuwe bestelling en stuur de oorspronkelijke bestelling terug voor terugbetaling.
Belangrijke informatie:
De klant is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Als een retour niet bij ons distributiecentrum wordt ontvangen, kunnen we geen terugbetaling of ruiling verwerken. Je kunt een artikel maximaal twee keer ruilen. Na twee keer ruilen wordt de terugbetaling in de vorm van een tegoedbon uitgevoerd. Alle verzendkosten worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Ruilen binnen 14 dagen na ontvangst
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst ruilen. Bij een ruil sturen wij het vervangende artikel of de vervangende artikelen kosteloos naar je toe. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant, maar kunnen worden verrekend met je volgende aankoop(en). Je ontvangt een melding zodra je ruilartikel verzonden is. Het pakket wordt naar het adres gestuurd dat bij je oorspronkelijke bestelling is opgegeven. Na ontvangst van je retourpakket duurt het maximaal 5 dagen om de ruiling te verwerken.
Stappen voor ruilen:
Stap 1: Vraag je ruil aan via ons Retour- en Ruilportaal. Vul je bestelnummer en e-mailadres in en kies de artikelen die je wilt ruilen.
Stap 2: Open je e-mail en klik op de link voor je retourinstructies. Gebruik Returnista om je retourlabel aan te schaffen tegen aantrekkelijke tarieven. Kies vervolgens een lokaal afhaalpunt of regel een ophaaldienst voor je pakket.
Stap 3: Verstuur het pakket via de bezorgdienst (afleveren of ophalen). Voeg de pakbon toe aan de doos samen met de artikelen die je wilt retourneren.
Sneller ruilen?
Als je de ruiling sneller wilt uitvoeren, adviseren we je om een nieuwe bestelling te plaatsen en de oorspronkelijke bestelling voor terugbetaling terug te sturen.
Belangrijke informatie:
De klant is altijd verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Als de retourzending niet door ons distributiecentrum is ontvangen, kunnen we geen terugbetaling of ruiling verwerken. Klanten kunnen een artikel maximaal twee keer ruilen. Na twee keer ruilen wordt de terugbetaling uitgevoerd in de vorm van een tegoedbon. Alle verzendkosten worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag.
Ruilen binnen 14 dagen na ontvangst
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst ruilen. Bij een ruil sturen wij het vervangende artikel of de vervangende artikelen kosteloos naar je toe. De retourzending is voor eigen rekening, maar de retourverzendkosten kunnen worden verrekend met je volgende aankoop(en). Je ontvangt een melding zodra het ruilartikel is verzonden, en het pakket wordt naar het adres gestuurd dat bij je oorspronkelijke bestelling is opgegeven. Zodra je retourpakket is ontvangen, wordt de ruiling binnen maximaal 5 dagen verwerkt.
Hoe ruilen? Volg deze eenvoudige stappen:
Stap 1: Vraag je ruil aan via ons Retour- en Ruilportaal. Vul je bestelnummer en e-mailadres in en selecteer de artikelen die je wilt ruilen.
Stap 2: Bereid je pakket voor. Voeg je artikelen en de pakbon toe aan de verzenddoos en breng je pakket naar een lokaal afhaalpunt. Je mag een verzendmaatschappij naar keuze gebruiken, maar lokale verzendbedrijven zijn meestal het voordeligst. Zorg ervoor dat je altijd een verzendmethode kiest die trackinginformatie biedt.
Stuur je retourpakket naar het volgende adres:
Sneller ruilen?
Wil je je bestelling sneller ruilen? Dan adviseren wij om een nieuwe bestelling te plaatsen en de oorspronkelijke bestelling voor terugbetaling terug te sturen.
Belangrijke informatie:
De klant is altijd verantwoordelijk voor de retourverzendkosten. Als de retourzending niet bij ons distributiecentrum wordt ontvangen, kunnen we geen terugbetaling of ruiling verwerken. Klanten kunnen een artikel maximaal twee keer ruilen. Als je na twee keer ruilen nog wilt retourneren, ontvang je een terugbetaling in de vorm van een tegoedbon. Alle verzendkosten worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag.
IK WIL RETOURNEREN (TERUGBETALING)
Retourneren binnen 14 dagen
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Als je de retourzending binnen 2 dagen na ontvangst terugstuurt, vergoeden wij de verzendkosten tot €5,95. Je ontvangt een melding zodra je retourzending is verwerkt in ons magazijn (dit duurt 5 tot 7 dagen na ontvangst). Zorg ervoor dat je de trackinggegevens bij de hand houdt, zodat je kunt zien wanneer het pakket is afgeleverd.Retourneren is eenvoudig: Volg deze stappen:
Stap 1: Vraag je retour aan via ons Retour- en Ruilportaal. Vul je bestelnummer en e-mailadres in en selecteer de artikelen die je wilt retourneren.
Stap 2: Open je e-mail en klik op de link om Returnista te openen. Koop je retourlabel tegen aantrekkelijke tarieven. Kies vervolgens een lokaal afhaalpunt om je pakket in te leveren, of regel een ophaaldienst voor je pakket.
Stap 3: Stuur het pakket naar de bezorgservice (afleveren of ophalen). Voeg de pakbon toe aan de doos samen met de artikelen die je retourneert.
Retourneren binnen 14 dagen
Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling om artikelen te retourneren. Retourverzendkosten kunnen worden verrekend met je volgende aankoop(en). Zodra je geretourneerde bestelling is verwerkt in ons magazijn, ontvang je een bevestiging (dit duurt meestal 5 tot 7 dagen na ontvangst). Zorg ervoor dat je de trackinggegevens bij de hand houdt om te zien wanneer het pakket is afgeleverd.
Retourneren is eenvoudig met de volgende stappen:
Stap 1: Vraag je retour aan via ons Retour- en Ruilportaal. Vul je bestelnummer en e-mailadres in en selecteer de artikelen die je wilt retourneren.
Stap 2: Open je e-mail en klik op de link om Returnista te openen. Koop je retourlabel tegen onze voordelige tarieven. Kies vervolgens een lokaal afhaalpunt om je pakket in te leveren, of regel een ophaaldienst voor je pakket.
Stap 3: Verstuur het pakket naar de bezorgservice (afleveren of ophalen). Voeg de pakbon bij je retourpakket, samen met de artikelen die je wilt retourneren.
Belangrijke informatie:
De klant is altijd verantwoordelijk voor de retourzending. Als de retourzending niet ontvangen wordt door ons distributiecentrum, kunnen wij geen terugbetaling of omruiling verwerken. Als een pakket meer dan 30 dagen nodig heeft om ons distributiecentrum te bereiken, wordt de klant gecrediteerd in de vorm van een tegoedbon voor de winkel.
Let op: als het totaalbedrag van de artikelen die je houdt onder de €500 ligt, worden de standaard verzendkosten van de bestemming afgetrokken van je terugbetaling.
Retourneren binnen 14 dagen
Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling om artikelen te retourneren. Retourverzendkosten kunnen worden verrekend met je volgende aankoop(en). Zodra je retourzending in ons magazijn is verwerkt, ontvang je hiervan een melding (dit duurt doorgaans 5-7 dagen na ontvangst van de zending). Zorg ervoor dat je je trackinggegevens bij de hand hebt om te zien wanneer je pakket is afgeleverd.
Retourneren gaat snel en eenvoudig via de volgende stappen:
Stap 1: Vraag je retour aan via ons Retour- en Ruilportaal. Vul je bestelnummer en e-mailadres in en selecteer de artikelen die je wilt retourneren.
Stap 2: Bereid je pakket voor. Neem je artikelen samen met de pakbon mee naar een lokaal afhaalpunt. Lokale verzendbedrijven zijn meestal het voordeligst. Zorg er altijd voor dat je een verzendmethode kiest die je trackinggegevens biedt.
Stuur je pakket naar het volgende adres:
The Señor Returns & Exchanges (No Commercial Value)
Boezemlaan 52H
3034 XD Rotterdam
Nederland
Belangrijke informatie:
De klant is altijd verantwoordelijk voor de retourzending. Als een retourzending niet ontvangen wordt door ons distributiecentrum, kunnen wij geen terugbetaling of omruiling verwerken. Als een pakket meer dan 30 dagen nodig heeft om ons distributiecentrum te bereiken, wordt de klant gecrediteerd in de vorm van een tegoedbon voor de winkel.
Let op: als het totaalbedrag van de artikelen die je houdt onder de €500 ligt, worden de standaard verzendkosten van de bestemming afgetrokken van je terugbetaling.
WORDT HET VOLLEDIGE AANKOOPBEDRAG TERUGGESTORT?
Terugbetaling na retourzending
Zodra je retourzending door The Señor is ontvangen, zal de terugbetaling binnen 3-7 werkdagen* worden geïnitieerd. Je ontvangt een notificatie zodra je retourzending is verwerkt.
De verwerkingstijd bedraagt doorgaans 3-7 werkdagen. Voor retourzendingen die binnen de 14 dagen termijn zijn verzonden, wordt het volledige aankoopbedrag (minus de verzendkosten) teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode. Let op: de verzendkosten worden niet terugbetaald.
De terugbetaling kan tot 10 werkdagen duren, afhankelijk van de verwerkingstijd van je betalingsprovider. Binnen de EU worden alle verkoopbelastingen terugbetaald. Voor bestellingen buiten de EU worden douanerechten en verkoopbelastingen niet terugbetaald, maar je kunt mogelijk een terugbetaling aanvragen via je lokale douanebureau.
*Tijdens uitzonderlijke piekperiodes kunnen de verwerkingstijden langer zijn.
ONJUISTE / DEFECTE GOEDEREN
Kwaliteitscontrole en defecte artikelen
Wij voeren een strenge kwaliteitscontrole uit. Alle artikelen worden grondig gecontroleerd op eventuele gebreken voordat ze naar de klant worden verzonden. Goederen worden als defect beschouwd als ze beschadigd zijn ontvangen of als er een fabricagefout optreedt binnen zes maanden na aankoop. Artikelen die beschadigd zijn door normale slijtage worden niet als defect beschouwd*.
Onjuist artikel ontvangen:
Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice en stuur ons een afbeelding van zowel het artikel als de doos (label). Wij zullen het onjuiste artikel op onze kosten ruilen.
Defect artikel ontvangen:
Als je een defect artikel hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en stuur ons een afbeelding van het artikel. Indien mogelijk bieden wij een reparatie aan voor defecte artikelen. Als je het artikel wilt ruilen, kunnen we dit alleen voor hetzelfde product in dezelfde maat doen, afhankelijk van de beschikbaarheid. Als het artikel niet gerepareerd of vervangen kan worden, ontvang je een volledige terugbetaling.
*De veters op de driving shoes en loafers zijn decoratief en kunnen niet gebruikt worden om de pasvorm van de schoen aan te passen.